Hugen blogg

Høyrt så mykje om blogg, – vil prøve!

Hugen på russisk

Har nokon greie på dette?

Eg går inn på «min konto» og finn lenkjer til ein del som har vore inne på Hugen (både blogg og heimeside). Her finn eg bl.a. både bloggen og heimesida mi omsett til russisk – i alle fall eit språk som det er uråd for meg å lese eit kvidder av. Er det ein spøk, ein demonstrasjon av eit omsetjingsprogram, vennlegsinna PR eller kva? Er dette eit fenomen som de andre bloggarar er vande med?

Enok

februar 22, 2010 - Posted by | Uncategorized

2 kommentarar »

  1. Jeg innbiller meg at det er en form for spam – når noen linker til deg, så får du lyst til å se hvorfor. Også trykker du, og generer treff til siden deres.

    Kommentar av Beate | februar 25, 2010 | Svar

  2. Takk, Beate, tenkte eg det ikkje: With love to Moscow!

    Enok

    Kommentar av hugen | februar 25, 2010 | Svar


Legg att eit svar

