Hugen blogg

Høyrt så mykje om blogg, – vil prøve!

Vart berre slik

skilje

Natt-is, membran, hinne, skilje, panser, under over, midt imellom  – vel, kan lell ta det for ein modell.

 

november 6, 2009 - Posted by | Uncategorized

6 kommentarar »

  1. Jeg bruker å trampe på slike.

    Kommentar av Sexy Sadie | november 6, 2009 | Svar

    • Sjølvsagt, Sexy Sadie, trampe er regelen, men best det er, vart det eit unntak

      Kommentar av hugen | november 6, 2009 | Svar

  2. å trampe på slike islagte sølepytter er en egen knasende glede jeg aldri vokser fra….men det er jo fint å ta et bilde først…før øyeblikket-!

    Kommentar av akeleiedamen | november 7, 2009 | Svar

    • Etter reaksjonane til no forstår eg at eg har lagt ut eit verkeleg eggande bilde! Om eg ikkje skal rekne det for eit kult shot! A cool temptation?

      Kommentar av hugen | november 7, 2009 | Svar

  3. He,. he, he. Gjør det.

    Kommentar av Sexy Sadie | november 9, 2009 | Svar

    • Huh, buh, bøh! Kven er det som trampar på min is?

      Kommentar av hugen | november 10, 2009 | Svar


Legg att eit svar

