Hugen blogg

Høyrt så mykje om blogg, – vil prøve!

Er no dette så sikkert?

kyrkjetind b200

Nytt om Bibelen melder: «En internasjonal undersøkelse av folks religiøse interesser viser at befolkningen i Norge, Sverige og Danmark ligger på bunnen i verdenssammenheng når det gjelder religiøsitet. Bare 20% av befolkningen i de skandinaviske land er interessert i religion.»

Er no dette så sikkert?

mai 7, 2009 - Posted by | Uncategorized

5 kommentarar »

  1. Vel, folk sier de ikke er kristne, de spytter omtrent på Bibelen, men i hårde stunder så vender de alle sammen sine bønner til Vår Herre.

    Kommentar av Sexy Sadie | mai 13, 2009 | Svar

  2. Eg trur 100% er interessert i religion..

    Kommentar av John Inge Leira Bjøringsøy | mai 13, 2009 | Svar

  3. Takk for innspel, Sexy Sadie og John Inge! – Mi erfaring er at det er vanskeleg å kome på sporet av folk som ikkje er «religiøse», men samtidig er dette å «vere religiøs» både spennande og vanskeleg å definere! Personleg blir eg nok lett usikker, både på ein negativ og positiv måte, når eg blir møtt (og utfordra) av religiøsitet i andre uttrykk og former enn eg er van med. Kva skal vi f.eks. seie om rockeoperaen Jesus Christ Superstar?

    Kommentar av hugen | mai 13, 2009 | Svar

  4. Hei Hugen:0)
    Lenge siden sist
    Vet ikke om det dypest sett er positivt eller negativt- men nordmenn er langt mer religiøse enn det som hevdes her

    Enig med Sexy og John Inge

    Klæm

    Slutt

    Kommentar av anjaunlimited | mai 14, 2009 | Svar

  5. For Bibelselskapet er det naturleg nok å måle «religiøsitet» utfrå kor mykje ein bruker og les Bibelen. Velvel. Eg fekk eit fritt og greitt forhold til Bibelen alt før eg begynte på skulen, og drog i gang eit stort skriveprosjekt: Eg skulle skrive av, skrive ein kopi av heile storebokja. Det gjekk greitt nokre kapittel, men sidan skrivinga gjekk føre seg etter at eg hadde køya om kvelden, og eg ikkje alltid sov aleine, så vart det lengre og lengre pauser i skrivinga. Men framleis har eg stort utbyte av å gjere ei høveleg avskrift. – Bibel-lesinga har gått i store bølgjer, men når eg no les han innimellom, blir eg gripen og ganske overvelda av krafta som er i tekstane. – Bibelselskapet har elles eit flott tilbod for oss skjermgløsarane på bibelen.no #;-)

    Kommentar av hugen | mai 14, 2009 | Svar


Legg att eit svar

