Hugen blogg

Høyrt så mykje om blogg, – vil prøve!

Leo Tolstoj

kosakkene-b4002

Ein gong for lenge sidan: «Krig og Fred» var ein fullstendig floke av lange russiske namn, og personane hadde gjerne også kjælenamn, – og eg vart «sett ut». Så ein dag for ikkje lenge sidan: Kanskje skal eg prøve igjen å lese «Krig og Fred»? Og denne gongen vart det ein FEBER!  Drivande forteljing med høgt spenningsnivå. Ikkje la deg skremme av dei lange namna, men stå på og du kjem i gang og du greier ikkje å stoppe.

Så låg ei anna Tolstoj-bok der: «Kosakkene».  Teikninga ovanfor er frå omslaget. Knapt 200 små sider. Nokon har sagt at dette er den beste boka Tolstoj har skrive, –  kanskje, men i alle fall ei vakker og rå historie. Og Tolstoj er ikkje berre ein fantastisk forteljar, men han er også dokumentarisk i ein berande del av innhaldet.

Og kva no? Må eg også lese «Anna Karenina»?

desember 12, 2008 - Posted by | Uncategorized

3 kommentarar »

  1. Du skriver så vakkert! Jeg liker veldig godt bloggen din

    Kommentar av Maria | desember 17, 2008 | Svar

  2. Hei, Maria! Takk for hyggeleg blogghelsing! Det er mykje vakkert og viktig å hente fram her i verda.

    Kommentar av Hugen | desember 17, 2008 | Svar

  3. Når jeg leser de store russerne så lager jeg meg alltid et bokmerke hvor jeg noterer i kolonne ned de forskjellige personenes navn og div økenavn.

    Kommentar av Sexy Sadie | desember 22, 2008 | Svar


Legg att eit svar

