Hugen blogg

Høyrt så mykje om blogg, – vil prøve!

Nett no

Godt nytt år! – Det er framleis slik at eg går for berre halv maskin etter strålebehandlinga for prostatkreft i juli/august 07. Prøvene etterpå var 100% positive, men eg fekk meg ein kraftig omgang, og energien kjem berre sakte tilbake. Elles har eg det veldig veldig bra! Det kjem til å bli lite av meg her på bloggen ei stund framover, men på heimesida mi skjer det alltids ein grann. Du er velkomen dit: http://www.hugen.no

sa’n

januar 14, 2008 - Posted by | Uncategorized

3 kommentarar »

  1. Liker sida di,Hugen-
    Og diktene:0)
    Får ikke til å kommentere though
    Gjør visst noe feil-
    Rikdig god helgdagskväll i timmerkoian:0)

    Kommentar av anjaunlimited | februar 1, 2008 | Svar

  2. Jeg vet dette er en stund siden, men hvordan står det til med deg nå?

    Jeg sto i natt for meg selv foran kjøkkenvifta mens tankene fór forbi, og et av dem var stemningen med disse elementene:

    *knakk, knakk*
    *bank, bank*

    Husker du det som du skrev og postet på Lysfontenen for flere år siden?

    Kommentar av Sissel | mai 10, 2008 | Svar

  3. Takk for helsing, Sissel!

    Det står bra til. Alle prøver er heilt fine. Strålebehandlinga var ein skikkeleg omgang med «juling». Så kjem etterverknadene, som tek si tid, og som ein må lære seg til å leve med, – og som er til å leve med. Eg har fått meg ein dett, og energien er redusert, kjem ikkje så langt som ein tenkte. Men livet er stort og herleg!

    Eg kan no ikkje hugse at eg skreiv dette med «knakk, knakk». Det er kanskje eit sitat som eg putta inn i ein diskusjon om koss det kan opplevast folketomt og livlaust på nettet?

    Våren er komen langt på desse kanter. Bjørka står fullt utsprotten.

    Ønskjer deg friskt mod og gode dagar!

    Vennleg helsing
    Enok

    Kommentar av Hugen | mai 12, 2008 | Svar


Legg att eit svar

