Hugen blogg

Høyrt så mykje om blogg, – vil prøve!

Spør ikkje etter mahogny

stemor.jpg

Har sitt hjørne i ei sliten blomsterkasse, – og gjer verkeleg noko stort ut av det!

juli 15, 2007 - Posted by | Uncategorized

12 kommentarar »

  1. Vakker og velduftende- i sommerens favn enn så lenge:o)

    Ps: Æ har fått mæ digitalkamera!

    Kommentar av anjaunlimited | juli 21, 2007 | Svar

  2. Flotte ja, men jeg er så allergisk så jeg må holde meg unna.

    Kommentar av Sexy Sadie | august 6, 2007 | Svar

  3. Men hvor bliver Hugen av???

    Kommentar av anjaunlimited | august 19, 2007 | Svar

  4. Ja, du kan gjerne spørje, Anja! Du som har fått kamera og deler raust av alle dei fine bilda! Eg undrast sjølv kvar eg «bliver». Men sommar er sommar og travle tider. Dessutan har eg vore i ein «behandlingssituasjon» d.v.s. strålebehandling mot prostatakreft. Ein dagleg busstur til og frå sjukehuset i Ålesund, fem dagar i veka, 90 minutt kvar veg. Berre kjekke folk over alt, og eg veit eg er priviligert. Heile kuren er på åtte veker, har siste veka att. Alt går greitt og ser bra ut, men litt tummelumsk og sliten blir ein. I «kvardagsveka» har eg stasjonert i Volda og er berre heimom i helgene. – Etter kvart skal eg sikkert vere i farta igjen, på blogg og nett. 🙂

    Kommentar av Hugen | august 19, 2007 | Svar

  5. Oisann
    Skjønte det var noe!
    Dette klarer du Hugen!
    Klem!
    Slutt

    Kommentar av anjaunlimited | august 19, 2007 | Svar

  6. Han er borte igjen.

    Kommentar av Sexy Sadie | august 27, 2007 | Svar

  7. God bedring!

    Kommentar av Sexy Sadie | august 27, 2007 | Svar

  8. Hvordan går det med deg,Hugen????

    Kommentar av anjaunlimited | oktober 11, 2007 | Svar

  9. Takk for at du spør, Anja! – Men det går skikkeleg bra med meg. Strålebehandlinga for prostatakreft, 8 veker tidlegare i sommar, gjekk etter boka. Etterpå kom «etterdønningane» som gir seg sakte, men sikkert. Tarm og blære er enda ikkje heilt tilbake til det normale, men dette går greitt. Det heile har vore ei spesiell erfaring, lærerik og tankevekkande, har utvida livsperspektivet. Legen fryda seg da han forkynte at den avsluttande blodprøven var kjempeflott, kunne ikkje bli betre.

    Har nok blitt vippa litt ut av den vanlege takta, og er blitt noko tregare. Har dessutan hatt livlege sommarbesøk og sjauar på med «gamlehuset», – jakta på handverkarar krev sitt, veit du!

    I dag hadde fjella drege kviteskjorta nesten ned i fjøra . . .

    Stå deg på beste måte, kjære Anja!

    Kommentar av hugen | oktober 18, 2007 | Svar

  10. Takk Hugen-
    Godt at det ser ut til å ordne seg!
    Ja livet krever sitt- men det er mening i det meste
    Talast:::000)))

    Kommentar av anjaunlimited | oktober 22, 2007 | Svar

  11. Så bra at alt gikk godt! :klem:

    Kommentar av Sexy Sadie | oktober 24, 2007 | Svar

  12. very interesting, but I don’t agree with you
    Idetrorce

    Kommentar av Idetrorce | desember 15, 2007 | Svar


Legg att eit svar

