Hugen blogg

Høyrt så mykje om blogg, – vil prøve!

Kor mykje skal ein tjeld tåle!

tjeld01.jpg

De vengelause to-fotingar! Kvifor har de hengt opp postkassene dykkar der eg har reiret mitt!?!?!?

Viss de ikkje vil forstå, – vel, da er luftforsvar det neste!

tjeld02.jpg

 

mai 28, 2007 - Posted by | Uncategorized

11 kommentarar »

  1. Tjelden et sikkert vårtegn-
    Men … Jeg har ikke hørt gjøken i år..Har du?

    Kommentar av anjaunlimited | mai 28, 2007 | Svar

  2. Gauken høyrer eg ikkje så ofte her som i mi barndoms grend. Den dagen da eg såg måren, høyrde eg gauken, – frisk og tydeleg og i støtet. Men sidan har eg ikkje høyrt han meir.

    Elles prøvde eg å spørje deg kva vernepynt trillebåra mi bør ha, – ho har vore trufast i mange år, men vogga er tynnsliten no. Bloggleverandøren vil ikkje heilt tru på passordet mitt.

    Kommentar av hugen | mai 28, 2007 | Svar

  3. Du må ha godkjent signalgrønn fender langs kanten hele vegen rundt «ripa» på båra- i støtabsorberende gummi-
    Vanlig med EU kontroll hvert tredje år så vidt j vet –
    Sikkerhetsavstand til evnt. skuelystne : Min 10 meter :0)

    Kommentar av anjaunlimited | mai 29, 2007 | Svar

  4. Takk, Anja, innspelet ditt hjelper meg å forstå EU-manualen bd IIa, pkt 1002a. Eg har elles skaffa meg ei kubjølle (lagersal etter OL-Lillehammer) som skal hengast i ein krok i fronten av trillebåra. Men sidan båra mi ikkje har ein slik krok, hengjer eg bjølle omkring min eigen hals, når eg er ute på logistiske oppdrag i klasse 3cq. #;-)

    Kommentar av hugen | mai 30, 2007 | Svar

  5. Husk hjælm å gassmaske!

    Kommentar av anjaunlimited | mai 30, 2007 | Svar

  6. Da er vi der, Anja! Tjelden ber meg helse og ber oss likevel ikkje verne oss ut av sommaren!

    Kommentar av hugen | mai 30, 2007 | Svar

  7. :o)

    Kommentar av anjaunlimited | juni 1, 2007 | Svar

  8. Ny definisjon på lap top : Gapahuk:o)

    Kommentar av anjaunlimited | juni 3, 2007 | Svar

  9. Innerblink, Anja! Ein laptop er ein gapahuk er ein laptop er ein gapahuk o.s.v. Til å få støkk av!
    http://www.hugen.no/heimskringla/heims10.htm

    Kommentar av hugen | juni 4, 2007 | Svar

  10. Thænkjuuu:0)

    Kommentar av anjaunlimited | juni 4, 2007 | Svar

  11. Fine bilder,

    Betty

    Kommentar av betty42 | juli 23, 2007 | Svar


Legg att eit svar

