Hugen blogg

Høyrt så mykje om blogg, – vil prøve!

Polaråret

polar02.jpg

Altså, polaråret opna i dag, – og litt stolt for at eg var i Tromsø i fjor sommar på første Nord-Noreg turen eg har gjort. Har liksom ein aldri så liten aksje i «det polare», – ein polaraksje.

Såg eit opningsprogram på Schrödingers katt i kveld, – og kva skal ein seie, tru og meine?

polar01.jpg

mars 1, 2007 - Posted by | Uncategorized

7 kommentarar »

  1. God fredagskveld ifra Trondhjæmm ønskes Hugen

    Kommentar av anjaunlimited | mars 9, 2007 | Svar

  2. Og god laurdagskveld til deg, Anja, frå ein fjord på Møre! Her bløyter han godt no, – d.v.s. det silregnar, og det sutlar og renn. Men dagane lysnar, dag for dag.

    Kommentar av hugen | mars 10, 2007 | Svar

  3. Very nice pictures.

    Kommentar av The Ambassadors | mars 13, 2007 | Svar

  4. For en nydelig Hugen!

    Kommentar av Sexy Sadie | mars 13, 2007 | Svar

  5. Takk og takk, Sexy Sadie! – Ja, det er eit spesielt bilde, for meg (også). Det var med høgtid eg steig i land for første gong i Tromsø, og broderen, som bur der, tok meg med på ein rundtur. Eg visste ingenting om skulepturen av Roald Amundsen og vart overrumpla.

    – Her vil eg ha eit bilde av meg! sa eg.

    Vi stoppa, og han fotografert. I etterhand ser eg at fargane gjekk bra fint i hop!

    #;-)

    Kommentar av hugen | mars 13, 2007 | Svar

  6. Wow!

    Du følte en slags tilhørighet til Amundsen altså?

    Kommentar av Sexy Sadie | mars 31, 2007 | Svar

  7. Vel, Sexy, om eg føler tilhørigheit til Amundsen?

    Kanskje det i min barndom stod ein sterkare helteglans kring Amundsen enn i dag?

    Etter at eg har sett dokumentarfilmen om Amundsen, «Frosset hjerte», har helteglansen fått ein meir vemodig og tragisk dåm.

    Elles var sjølve skulpturen heilt overrumplande, og det var kanskje like mykje utforminga som motivet som fanga meg.

    Kommentar av hugen | april 16, 2007 | Svar


Legg att eit svar

