Hugen blogg

Høyrt så mykje om blogg, – vil prøve!

porto

frimerketj.jpg 

Hmmm… Eit frimerke, som også er sett til å vere eit brev?

(Og no er frimerket presentert i litt større format enn første gongen.)

januar 17, 2007 - Posted by | Uncategorized

8 kommentarar »

  1. Hmm, den var nå artig da, men hva skal man ha det til?

    Kommentar av Sexy Sadie | januar 17, 2007 | Svar

  2. Vel, Sexy Sadie, eit frimerke har sin dont, og her kan eg ikkje lese stemplet for kvar brevet kom ifrå. – Med ørliten miniskrift står det eit vers av Tor Jonsson på frimerket, – kanskje eg skal prøve å forstørre bildet. Første linja er: «Nærast er du når du er borte – «

    Kommentar av hugen | januar 18, 2007 | Svar

  3. Her er diktet av Tor Jonsson, skrive med vanlege bloggbokstavar:

    NÅR DU ER BORTE
    Nærast er du når du er borte.
    Noko blir borte når du er nær.
    Dette kallar eg kjærleik –
    Eg veit ikkje kva det er.

    Før var kveldane fylte
    Av susing frå vind og foss.
    No ligg ein bortgøymd tone
    Og dirrar imellom oss.

    Kommentar av hugen | januar 18, 2007 | Svar

  4. Enok, hvor er du?

    Kommentar av Sexy Sadie | januar 19, 2007 | Svar

  5. Sexy Sadie, eg er her, – midt i dagen med sine gjeremål og sin flyt og vrimmel av ting å tenkje på og ting å kjenne på. Alltid glad for det eg får gjort, men vinn ikkje på alt eg hadde tenkt. Og det er ikkje alltid eg får til dette med å varsle dei som svaret er til – trackback og ping etc.

    Kommentar av hugen | januar 19, 2007 | Svar

  6. No har eg sett sidensvans her i bygda to gonger, både i dag og i forgårs. Det skjer berre av og til at sidensvansen finn det umaken verdt å kome på visitt på våre kantar.

    Kommentar av hugen | januar 23, 2007 | Svar

  7. Det ska stå Norig!
    «Gamle Norig, nørdst i Grendom»
    (o:

    Kommentar av anjaunlimited | januar 25, 2007 | Svar

  8. Ja, Anja, lat oss ikkje gløyme at vi har *mange* ord! Om vi vil, kan vi visst også skrive Norigr. Tenkjer på deg når eg skal ut i snøen, som er komen også her, og ser koss dei brøyter og skrapar. Viktig!

    Kommentar av hugen | januar 25, 2007 | Svar


Legg att eit svar

