Hugen blogg

Høyrt så mykje om blogg, – vil prøve!

Hegra og dei andre fuglane

hegra.jpg

Hegra, dette suverent elegante stankelbeinvirvaret av venger og hals og føter, er ein kjær og nær nabo. Bildet er ikkje meint som mobbing, – det er berre det beste bildet eg har greidd å ta til no av denne djuptenkte og sky fuglen. Koss er det med fugl der du held til?

http://www.it-photo.com/serier_heronhunting.html

(trykk på bilda for større format)

 

januar 3, 2007 - Posted by | Uncategorized

14 kommentarar »

  1. Ingenting overgår en hegres tålmodighet eller tegnene på forvitring på et gammelt naust
    PS :IKKE RIV NAUSTET!
    Anja-slutt

    Kommentar av anjaunlimited | januar 3, 2007 | Svar

  2. Ja, Anja, eit naust har oftast ei tomodig sjel – tolugt mod – (som altså stundom sit på mønsåsen).

    Med det same tar vi eit dikt frå «Nesten hegredikt»:

    http://www.hugen.no/hylle/hylle070.htm

    Kommentar av hugen | januar 4, 2007 | Svar

  3. Det beste jeg har sett på lenge av dikt-
    Har du spalte for månedens dikt???

    Kommentar av anjaunlimited | januar 5, 2007 | Svar

  4. Ja, dikt kan treffe! – Om diktspalte: Har hatt, – viss du går til http://www.hugen.no og ser i spalte til venstre, så er der både dikthylle og bokhylle. Velkomen!

    Kommentar av hugen | januar 5, 2007 | Svar

  5. Du er et fucking genius,Hugen!
    Her har du mitt aller beste dikt(Må forstås utifra at j er trans-seksuell som har egne barn)
    Det går sånn:

    -BALL`S AND CHAIN-

    Det er det hele!
    Klems
    Slutt

    Kommentar av anjaunlimited | januar 5, 2007 | Svar

  6. Hmmm? Er det dette du diktar om?

    http://www.cartoonstock.com/directory/b/balls_and_chains.asp

    Kommentar av hugen | januar 5, 2007 | Svar

  7. Ja-veldig mye
    Blir aldri ferdig med det
    Forsto plutselig at mine «slektsjuveler» egentlig og dypest sett er mine lenker og min velsignelse
    Gud er god
    Slutt

    Kommentar av anjaunlimited | januar 6, 2007 | Svar

  8. Anja, det er ikkje alltid lett å vite om ein forstår deg, men eg trur du har erfart at velsigning kan koste kamp.

    Kommentar av hugen | januar 6, 2007 | Svar

  9. Velsignelsen er at j har kraft-(ball`s) i meg til å føre livet videre/konkret gjennom to eiegode barn, Men det å ha barn er for meg ei slags lenke å-den sterkeste som finnes- og den vil alltid være der uansett hva som skjer med meg jfr.kjønn- Utrykket ball`s henspiller både til det siste og til «livsstraumen»
    Tenker ofte på det med ball`s (jfr.kjønn)- for meg er det veldig relevant- men fryktelig vondt og komplisert- Anser hele kroppen -og kanskje spesielt genitaliene for å være hellig-
    Dette blei mye blablablabla- men håper det var klargjørende.
    Vedlegger dikt til deg i posten din-
    Slutt

    Kommentar av anjaunlimited | januar 6, 2007 | Svar

  10. Anja, dette var brabrabra! Og takk for diktet som kom i posten.

    Kommentar av hugen | januar 6, 2007 | Svar

  11. Denne handler om skriving
    og alt det som trengs-

    NÅDE

    Gi meg i dag-
    En tanke
    Og i morgen
    En hegres tålmodighet
    Og før det kveldes på Skarvehø…
    En skarpretters nådeløse presisjon.

    AohAnja 06

    ———————

    Kommentar av anjaunlimited | januar 7, 2007 | Svar

  12. Og, Anja, dette handlar om å gi lesaren ein støkk, – den gode lesestøkken som følgjer med ein tekst som er glødd og herda hos ein dugande ordsmed. Du skriv så eg kjenner hegrenebbet knipe seg til rundt rygg og mage på stakkars ålemeg – med «nådeløs presisjon»! «Nåde» er eit herleg hegredikt.

    Kommentar av hugen | januar 8, 2007 | Svar

  13. Takk,Hugen
    Siterer gjerne Ibsenskuespill :
    Jeg fikk sorgens gave
    Og ble skald

    Kommet oss bra iland nå , Hugen-
    Det hanler no ihvertfall om hegre-
    Tenker jeg holder kjeften ei stund nå!
    Klems
    Slutt

    Kommentar av anjaunlimited | januar 8, 2007 | Svar

  14. NRK praktierer god sørvis og har sendt svar på spørsmålet mitt om gudstenesta i Korskirken.

    Eg sende denne mailen til NRK (om du vil, sjå komm 8 under ErlikOslo)

    Takk for Under åpen himmel i Korskirken i Bergen. “Å halde måltid” er å vere saman i ei utvida tyding av “mat”.

    Kunne eg fått vite kven som hadde skrive dei korte tekstane som vart lesne under vegs, og kven var ho som las dei?

    Og her er svaret:
    Hei og takk for hyggelig tilbakemelding. Diktene var «Framand», «Tap» og «Lengsel» av Bente Bratlund og ble lest av Helga Golten.

    Kommentar av hugen | januar 9, 2007 | Svar


Legg att eit svar

