Hugen blogg

Høyrt så mykje om blogg, – vil prøve!

På Å

plakatar014.jpg

 Den ryddige plakattavla på Å i Lofoten er eit livleg mylder.

Og turismen er sjølv eit mylder, som stadig skal auke på, seiest det.

Denne dagen hadde vi altså køyrt med leigebil frå Svolvær til Å. Eg var for første gong i mitt liv i Nord-Noreg, og turen gjennom Lofoten gav eit mylder med inntrykk. Kva gjer eg med det? Prøver å ordne mylderet som ei oppslagstavle, eller skal mylderet få myldre fritt, og så får eg berre sjå kva som blir att?

september 27, 2006 - Posted by | Uncategorized

4 kommentarar »

  1. Hurtigrutebildet fekk eg på ein eller annen måte lagt inn, – men no vil det berre ikkje ordne seg.

    Kommentar av hugen | september 27, 2006 | Svar

  2. Du må høyreklikke på bildet og velge «originalbilde» istedetfor «thumbnail».

    Kommentar av Odile | september 27, 2006 | Svar

  3. Hei Odile! – Takk for tips. Etter kvart funka det slik som du seier, nesten. Når eg bad om original og så klikka upload, så begynte maskinen å jobbe, men så stoppa det opp. Og som du ser er det stadig tumbnail som kjem opp til slutt. – Det skal nok gå seg til

    Kommentar av hugen | september 27, 2006 | Svar

  4. Til Odile! – Takk for tips under bildesjauen. Du var så absolutt med å føre meg til målet, om du vil frå A til Å. #;-) Og så prøver eg om eg får link til å funke. Får du denne?

    Kommentar av hugen | september 28, 2006 | Svar


Legg att eit svar

