Hugen blogg

Høyrt så mykje om blogg, – vil prøve!

Hurtigruta

 

Vi stod på kaia i Ålesund og visste at ho måtte ta seg ut att Storfjorden etter ho hadde vore ein tur innom Geiranger. Men der kom ho! Trollfjord, må vite!  

september 24, 2006 - Posted by | Uncategorized

5 kommentarar »

  1. Den nye det der, den har jeg ikke jobbet på.

    Kommentar av Sexy Sadie | september 26, 2006 | Svar

  2. Skib o’hoi, Sexy Sadie! – Kva jobb hadde du, og kva heitte skuta? Kva tenkjer du om framtida for hurtigruta?

    Kommentar av hugen | september 27, 2006 | Svar

  3. Jeg jobbet på Harald Jarl i noen år, det var ei artig tid, ikke bare slit og fandenskap som det er nå.

    Hurtigruten AS vet jeg ikke helt hva jeg skal si om…

    Kommentar av Sexy Sadie | september 30, 2006 | Svar

  4. Det er ikkje enkelt å drive ei «berekraftig» tradisjonell hurtigrute, og prøve å kombinere det med cruise-konsept i ulike retningar. – Eg meiner at hurtigruta, i klassisk forstand, må vere eit nasjonalt ansvar. Men (shipping)marknaden vil det nok annleis, og huttemegtu!

    Kommentar av hugen | oktober 1, 2006 | Svar

  5. Jeg er på langt vei enig med deg.

    Kommentar av Sexy Sadie | oktober 3, 2006 | Svar


Legg att eit svar

